How to riduce a perdita di core inductor | GETWELL

U fabricatore di induttori persunalizati vi dice

Sapemu chì u core inductance hè un pruduttu chì serà utilizatu in parechji prudutti elettronichi, i prudutti elettronichi pruduceranu certa perdita in u prucessu di usu, è u core induttanza ùn hè micca eccezzioni. Se a perdita di u core inductor hè troppu grande, affettarà a vita di serviziu di u core inductor.

A caratteristica di a perdita di u core inductor (principalmente cumpresu a perdita di l'isteresi è a perdita di corrente di Foucault) hè unu di l'indicatori più impurtanti di i materiali di putenza, chì affetta è ancu determina l'efficienza di u travagliu, l'aumentu di a temperatura è l'affidabilità di tutta a macchina.

Perdita di core induttore

1. Perdita di isteresi

Quandu u materiale di u core hè magnetizatu, ci sò duie parte di l'energia mandata à u campu magneticu, una di quale hè cunvertita in energia potenziale, vale à dì, quandu u currente di magnetizazione esternu hè eliminatu, l'energia di u campu magneticu pò esse tornatu à u circuitu. , Mentre chì l'altra parte hè cunsumata da superà a friczione, chì hè chjamata perdita di isteresi.

L'area di a parte di l'ombra di a curva di magnetizazione rapprisenta a perdita di energia causata da l'isteresi in u prucessu di magnetizazione di u core magneticu in un ciclu di travagliu. I paràmetri chì afectanu l'area di perdita sò a densità massima di flussu magneticu di travagliu B, l'intensità massima di u campu magneticu H, a remanenza Br è a forza coercitiva Hc, in quale a densità di flussu magneticu è a forza di u campu magneticu dipendenu da e cundizioni di u campu elettricu esternu è u paràmetri di taglia core, mentri Br è Hc dipende di i pruprietà materiale. Per ogni periodu di magnetizazione di u core induttore, hè necessariu di perde l'energia proporzionale à l'area circundata da u ciclu d'isteresi. più a frequenza hè più alta, più grande hè a putenza di perdita, più grande hè u swing d'induzione magnetica, più grande hè l'area di recinzione, più grande hè a perdita di l'isteresi.

2. Eddy currenti perdita

Quandu una tensione AC hè aghjuntu à a bobina di u core magneticu, u currente di eccitazione scorri à traversu a bobina, è tuttu u flussu magneticu pruduciutu da a volta di ampere eccitati passa per u core magneticu. U core magneticu stessu hè un cunduttore, è tuttu u flussu magneticu intornu à a sezione trasversale di u core magneticu hè ligatu per furmà una bobina secundaria di una volta. Perchè a resistività di u materiale di u core magneticu ùn hè micca infinitu, ci hè una certa resistenza intornu à u core, è a tensione indotta produce currente, vale à dì, eddy current, chì scorri à traversu sta resistenza, pruvucannu a perdita, vale à dì, eddy current perdita.

3. Perdita residuale

A perdita residuale hè causata da l'effettu di rilassazione di magnetizazione o l'effettu di l'isteresi magnetica. A relaxazione chjamata significa chì in u prucessu di magnetizazione o anti-magnetizazione, u statu di magnetizazione ùn cambia immediatamente à u so statu finali cù u cambiamentu di l'intensità di magnetizazione, ma esige un prucessu, è questu "effettu di u tempu" hè a causa di a perdita residuale. Hè principarmenti in l'alta freccia 1MHz sopra qualchì perdita di rilassazione è spin risonanza magnetica è cusì, in l'alimentazione di commutazione centinaie di KHz di l'elettronica di putenza, a proporzione di perdita residuale hè assai bassu, pò esse apprussimatamente ignorata.

Quandu sceglite un core magneticu adattatu, diverse curve è caratteristiche di freccia deve esse cunsiderate, perchè a curva determina a perdita di alta frequenza, a curva di saturazione è l'induttanza di l'inductor. Perchè l'eddy currenti da una parte provoca a perdita di resistenza, provoca u materiale magneticu à riscalda, è face u currenti di eccitazione per aumentà, d'altra parte riduce l'area di cunduzzione magnetica efficace di u core magneticu. Per quessa, pruvate à sceglie materiali magnetichi cù alta resistività o in forma di striscia rotulata per riduce a perdita di corrente di Foucault. Per quessa, u novu materiale di platinu NPH-L hè adattatu per i nuclei di polveri metalliche à bassa perdita di frequenze più alte è dispusitivi d'alta putenza.

A perdita di u core hè causata da u campu magneticu alternante in u materiale core. A perdita causata da un certu materiale hè una funzione di a freccia di u funziunamentu è u swing tutale di u flussu, riducendu cusì a perdita di cunduzzione efficace. A perdita di u core hè causata da l'isteresi, i currenti di Foucault è a perdita residuale di u materiale di u core. Dunque, a perdita di u core hè a somma di a perdita di isteresi, a perdita di corrente eddy è a perdita di remanenza. A perdita di l'isteresi hè a perdita di putenza causata da l'isteresi, chì hè proporzionale à l'area circundata da i loops d'isteresi. Quandu u campu magneticu chì passa per u core cambia, eddy currenti si trova in u core, è a perdita causata da eddy current hè chjamata perdita di eddy current. A perdita residuale hè tutte e perdite eccettu a perdita di isteresi è a perdita di corrente parassica.

Puderete Cumu

Spicializati in la pruduzzione di vari tippi di inductors anellu culore, inductors beaded, inductors verticale, inductors trippedi, inductors france, inductors bar, coils modu cumunu, cesare high-ultrahigh e àutri cumpunenti magnetichi.


Tempu di Postu: Apr-21-2022